Abonnement wijzigen of opzeggen
Is het tijd voor een wijziging?
Abonnement wijzigen of stoppen?
Op deze pagina leggen we je stap voor stap uit hoe je je abonnement kunt wijzigen of opzeggen. Wil je upgraden naar een uitgebreider pakket of juist downgraden naar een eenvoudiger abonnement? Wij vertellen je precies hoe je dit kunt regelen. Als je tijdelijk niet kunt sporten door een blessure, adviseren we een pauzering van je abonnement. Ook als je je abonnement volledig wilt opzeggen, vind je hier de benodigde informatie. We helpen je graag verder met duidelijke instructies voor elke wijziging.
Abonnement wijzigen
Wens jij je abonnement te wijzigen? Upgraden van je abonnement is altijd mogelijk. Downgraden van je abonnement is mogelijk als jij 3 maanden lid bij ons bent. Geef duidelijk aan ons door welk abonnement jij nu hebt en naar welke abonnement jij wilt wijzigen. Dit mag via ons contactformulier.
Abonnement pauzeren
Wens jij je abonnement te pauzeren omdat jij wellicht een blessure hebt opgelopen en het advies hebt gekregen om even te stoppen? Leg dit verzoek dan bij ons neer, wij zullen dan contact met je opnemen. Wij helpen je graag met het tijdelijk stopzetten van je abonnement, zodat je je volledig kunt richten op je herstel. Wij horen graag de reden van pauzering, de tijd dat jij denkt dat je uit de running bent. Klik op onderstaande knop en vul ons contactformulier in.
Pauzeren is niet mogelijk voor onbepaalde tijd, hier zit een maximum aan. Tevens is het wel mogelijk om een pauzering te verlengen. Dit verzoek mag ook via ons contactformulier ingediend worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verlengen van een pauzering wanneer nodig.
Abonnement beëindigen
Wens jij je abonnement op te zeggen? Dat vinden we erg jammer! Twijfel je nog, is je motivatie weg of zit iets anders je in de weg? Neem contact met ons op, dan kunnen we het er over hebben!
Wanneer jij zeker weet dat je wilt opzeggen mag je ons contactformulier invullen. Wij horen graag de reden van opzegging en per wanneer je wilt opzeggen. Weet dat je altijd welkom bij ons bent!
Let op: Tijdens de eerste drie maanden na je startdatum is het mogelijk om op te zeggen, maar je abonnement zal pas na deze periode beëindigd worden. Dit betekent dat je bij het aangaan van het abonnement altijd een verbintenis van drie maanden hebt. Na deze periode kun je maandelijks opzeggen.
Wijzigen, pauzeren of opzeggen is alleen mogelijk via de mail
Bij ons is het helaas niet mogelijk om wijzigingen, pauzeringen of opzeggingen door te geven via de telefoon of aan de balie. We verzoeken je om dit schriftelijk te doen naar info@fysio2fit.nl of door het invullen van ons contactformulier.
Wij streven ernaar om alle aanvragen binnen 5 werkdagen te behandelen. Je aanvraag is verwerkt zodra je een reactie van ons hebt ontvangen.
Heb je binnen 5 werkdagen geen reactie ontvangen? Dan is er mogelijk iets misgegaan met je verzoek. Neem hiervoor contact met ons op.